Twister

Blogg 15 inspirerende eksempler på promotering for små bedrifter

Hvordan kan du sikre deg merke ditt blir husket og skille seg ut fra konkurransen? 
Det enkle svaret er gjennom salgsfremmende produktmarkedsføring.

Ved å logomerke produkter kundene dine bruker daglig som minnepinner og powerbanks gjør det at merket ditt ses hver gang produktet brukes. Dette bidrar til å skape et varig inntrykk for kundene dine. Salgsfremmende produkter som har et funksjonell bruk, for eksempel teknologiprodukter, mat og drikkevarer, moteprodukter og mange flere, tillater at varemerket ditt blir overført fra en person til en annen.

Dette skaper en ekstra fordel for merkevaren din. Hver gang de merkede produktene dine passeres, blir de utsatt for et helt nytt publikum

Så, hvordan kan du bestemme hvilke promoteringsprodukter som er rett for deg og ditt firma? 

Når du ser på salgsfremmende produkter for småbedrifter, kan valget ofte være overveldende. Sannheten er at det ikke er noen grense for produkttyper din bedrift kan merke. Men det er viktig når du bestemmer deg for riktig salgsfremmende produkt for din bedrift at du skreddersyr produktet til kundens behov. For å gjøre dette må du ta hensyn til hvordan kundene dine skal bruke produktet og hvordan det kan gi mer verdi.
Skulle du velge feil salgsfremmende produkt, kan det også ha motsatt effekt da kundene dine ikke vil bruke produktet eller verre, glemme det. For å unngå at dette skjer for ditt firma, vil du sikre at du har en rekke reklameprodukter som passer til ulike behov som:
  • Bruke de siste salgsfremmende produkter som gave eller konkurranse
  • Bruke salgsfremmende elementer som et insentiv
  • Fremme dine siste tilbud
  • Å gi til dine ansatte
  • Å gi til dine potensielle kunder på et event eller messe
  • Tilby promoteringsartikler til kunder når man inngår avtale
Dette vil tillate deg til å engasjere dine kunder på flere forskjellige måter med produkter som passer til forskjellige behov, f.eks. en minnepinne for kundene dine å lagre din forretningsinformasjon eller powerbanks slik at de kan lade opp telefonene sine og bære merket ditt overalt. 

Idag er det mange kreative måter for små bedrifter å vise frem sin merkevare for riktig målgruppe. Ikke alle disse er Flashbay sine produkter. Derfor har vi satt sammen en liste med 15 eksempler for hvordan små bedrifter kan markedsføre seg selv for å inspirere og demonstrere hvordan virksomheten din kan kreativt merke sine produkter og tjenester.

1) Disse stilige boksene



2) Vakre handleposer



3) Kule t-skjorter 


4) Godtepapir


5) Fantastiske vin etiketter


6) Rustikke skilt


7) Zebra mønster sminke esker


8) Våre vakre Bluetooth® høyttalere

9) Gjennomsiktige visittkort


10) Malekoster med (skjeggete) motiv


11) Kule kaffekopper


12) Praktiske minnepinner


13) Nyttige powerbanks


14) Bluetooth® hodetelefoner


15) iPad™ deksler

Du kan se flere unike promoterings eksempler for ditt firma på vår hjemmeside, hvor du også kan be om et tilbud. En av våre dedikerte kundekonsulenter vil komme i kontakt med deg innen kort tid med priser og vareprøver om det er ønskelig. 


flashbay Forfatter: Sarah Chambers
2 Kommentarer | Legg igjen din kommentar 
Mxolisi , Ambishin Corner | 03 Jun, 2018
I'm interested in  cups, USB & power banks
Sarah Chambers, Flashbay | 04 Jun, 2018
Hi Mxolisi, we specialise in promotional technology, therefore, would be more than happy to help give you a quote for USBs and Power Banks. However, we do not offer cups. One of our account managers will be in touch to help process a quote for you.
*
* Vil ikke bli vist
(hvis aktuelt)
Kommentarer fra forfatteren vil bli sendt til din email.
Ved innsendelse av dette skjemaet vil dine personopplysninger bli behandlet i samsvar med våre personvernsregler.