Blogg Det er "Back to School" for din business med Focus minnepinne

Med forretningslivet blomstrende igjen, er det på tide å fokusere på nye måter du kan markedsføre din bedrift, skole eller universitet. Vår splitter nye Focus minnepinne er det perfekte verktøyet for å oppnå nettopp dette med sitt slanke og kompakte design. Denne lette og bærbare minnepinnen med logo har ikke et lokk, men et unik metallisk ytre som fullt ut beskytter USB-kontakten.

Den store bære-ringen i enden av minnepinnen gjør det enkelt kan festes til en nøkkelring eller halssnor slik at du lett kan ta den med deg når du er på farten. Denne elegante og raffinerte minnepinnen i metall kan lasergraveres eller silkeprintes med din logo og bedriftens budskap på begge sider, noe som gjør at din merkevare skiller seg ut på en stilig måte.

Hvis du ønsker å ligge i forkant av konkurransen denne høsten, så sørg for at du prøver å distribuere din merkevare med vår Focus USB. Få et tilbud nå og du vil ikke angre!

focus_usb_back_to_school

flashbay Forfatter: Monica Olsen
1 Kommentarer | Legg igjen din kommentar 
Kerry Adams | 26 Dec, 2013
With USB drives getting cheaper, and having more GBs on them than ever before, it makes sense to send data on these little stubs. I think that companies should not only send publicity material on these, there's much much more. A glossy paper cataloque or brochure is expensive and can furnish only so much info (if you put in too much info then few people will read it but just put it away - "I'll look into it later"). But this will do it like a website: click away to acess the info you really want and leave the rest. And there's more too, like price lists, parts catalogues etc.
*
* Vil ikke bli vist
(hvis aktuelt)
Kommentarer fra forfatteren vil bli sendt til din email.
Ved innsendelse av dette skjemaet vil dine personopplysninger bli behandlet i samsvar med våre personvernsregler.