Twister

Blogg
Slik øker du interessen for standen din på utstillinger og messer

Jo flere besøkende du får, desto høyere er sjansene for å konvertere dem til potensielle kunder.
Med mange andre boder som prøver å tiltrekke seg besøkende, kan det ofte være vanskelig å bli lagt merke til.
Hvordan kan du skille seg ut?

Vær smart med merkevaren din 

Med så mange mennesker som går forbi standen din, har du et kort vindu for å få tak i deres oppmerksomhet. Det er derfor merkevarebygging er nøkkelen. Du vil sørge for at du klart merker standen din, og gjør det enkelt for folk å raskt forstå hva virksomheten din gjør, og hvordan den kan hjelpe dem. Et godt merket stativ kan bidra til å tiltrekke oppmerksomheten til de besøkende langt unna, og ta med folk som er ivrige etter å lære mer om merket ditt. Pass på at stativet ditt inneholder følgende:
  • Viser tydelig bedriften sin logo
  • Viser informasjon om produktet og tjenestene dine
  • Vis frem dine produkter eller tjenester

    Velg riktig salgsfremmende produkter

    Det er viktig å forstå at ikke alle salgsfremmende produkter passer godt til bedriften din. Ofte å gi ut "billige" salgsfremmende produkter kan faktisk ende opp med å skade merkevaren din i det lange løp da de besøkende vil knytte kvaliteten på produktet med merkevaren din. Du vil sørge for at salgsfremmende produkter har en praktisk bruk. Spesielt hvis kampanjeproduktene dine er merket, er det viktig å få logoen din til de besøkende så ofte som mulig.
    Noen ideer om salgsfremmende produkter inkluderer:

    En logomerket powerbank

    Giveaways etter sesong


    Produkter de vil bruke daglig – trådløs lader


    Logomerkede nøkkelring minnepinne



    Lag en Giveaway

    En effektiv salgsfremmende gave kan bidra til å øke bevisstheten og tiltrekke flere mennesker til å engasjere seg med standen din. Dette gir deg også muligheten til å skille seg ut fra dine konkurrenter, da du direkte tilbyr kundene noe av verdi på forhånd. Det er viktig når du henter din gave som du ikke ofrer kvalitet for kvantitet. Her er noen topp tips for å huske på:
    • Produktet ditt må ha en praktisk bruk, f.eks. En minnepinne. Hvis dine besøkende stadig bruker produktet, vil dette bidra til å vise frem verdien.
    • Produktet ditt er av høy kvalitet - Jo lenger produktet ditt varer, desto lengre kan de besøkende bruke det
    • Produktet ditt er tydelig merket. Du vil sørge for at du har klare områder på produktet som er merket med din logo og kontaktinformasjon. Dette er en fin måte å øke merkevareeksponeringen av virksomheten din på uten kostnad.

      Har du brukt salgsfremmende produkter på din stand? 

      Du kan se mer unike kampanjeproduktideer på vår nettside , hvor du også kan be om et tilbud .


flashbay Forfatter: Sarah Chambers
Vær den første til å kommentere:
*
* Vil ikke bli vist
(hvis aktuelt)
Kommentarer fra forfatteren vil bli sendt til din email.
Ved innsendelse av dette skjemaet vil dine personopplysninger bli behandlet i samsvar med våre personvernsregler.