FAQHvordan kan jeg bestille fra Flashbay?

Fyll ut vårt online "få tilbud" skjema og vi vil maile deg en komplett prisliste, vareprøver på modellene og et utkast som viser hvordan logoen din ser ut på ønsket modell (en slik test kaller vi "utkast"). Du blir tildelt en kundekonsulent som vil guide deg gjennom denne prosessen og det er ingen forpliktelser til å bestille. Vennligst merk: Hvis du sender oss din logo i høy oppløsning, vil det gjøre prosessen raskere.
Se på utkastet vi sendte deg, spør om så mange endringer du måtte ønske og be om ytterligere informasjon hvis du trenger.
Bestill online - etterspør ditt passord, logg inn på dine sider og bestill online - det er raskt og enkelt. Du kan også bestille via din kundekonsulent – e-mail han/henne en ordrebekreftelse. Angi antall, minnekapasitet, tilbehør, leverings- og fakturaadresse sammen med all annen relevant informasjon. Husk å feste det utkastet du ønsker å bekrefte.
Du kan også bestille via din kundekonsulent – e-mail han/henne en ordrebekreftelse. Angi antall, minnekapasitet, tilbehør, leverings- og fakturaadresse sammen med all annen relevant informasjon. Husk å feste det utkastet du ønsker å bekrefte.




Hva skjer med min ordre nå?

Produksjon og tilpasning: Vår produksjon, trykking og graveringsavdeling vil behandle din bestilling i henhold til din ordre og det utkastet som du godkjente tidligere i prosessen.
Kvalitetskontroll: Når dine bestilte minnepinner har blitt nøye utvalgt, trykket og gravert, blir din bestilling sendt til vårt kvalitetsteam som vil teste funksjonene til hver enhet samt kontrollere trykk og gravering.
Frakt og regnskap: Når kvalitetskontroll er fullført og hver enhet er testet, vil vårt pakketeam nøye forberede din ordre for sending. Samtidig sjekker finansteamet at betalingen har gått gjennom slik at det ikke blir noen forsinkelser. Etter at varen er sendt med TNT, kan du se sporingsnummeret når du logger deg inn på våre nettsider.




Hva med betaling?

Så fort du har plassert ordren din begynner selve produksjonen. Før vi sender varene, må vi ha mottatt betaling med mindre du har blitt godkjent kreditt. Når du har sendt din ordre på din bestilling vil du bli tilsendt instruksjoner om hvordan du skal betale. Det er raskt og enkelt, vi aksepterer alle betalingsmetoder fra kredittkort til bankoverføringer. For noen kunder som bestiller gjentatte ganger, for offentlig sektor og større bedrifter kan vi tilby kreditt.




Hvor lang tid vil det ta?

Det går veldig raskt – normalt 5 virkedager fra bestilling til levering. La oss si du bestiller 250 stk av Classic-modellene med firefargers logo print og forhåndslastet med data – kan du ha dem bare 5 virkedager senere. Hvis du vil ha 5000 logoprintede minnepinner, så er det stor sannsynlighet for at du også vil ha dem seks virkedager senere. Faktisk viser vår forskning at vi helt klart er blant de raskeste leverandørene i verden for logoprintede minnepinner.